• Login
 
• Introduktion
 
• Bestil password
 
Introduktion...

ifaktura.dk tilbyder:

  • ifaktura.dk er lavet for at du let og hurtigt kan skrive fakturaer til dine kunder.
  • ifaktura.dk er lavet for at din virksomhed ikke behøver at have en IT-specialist ansat.
  • ifaktura.dk kræver ingen installation.
  • ifaktura.dk er simpelt at betjene og man skal ikke være uddannet i regnskab for at bruge systemet.

Let og hurtig fakturering til selvstændige erhvervsdrivende


Er du træt af:

  • Store tidsmæssige investeringer i software hvor du ikke bruger 1/10 del af det.
  • Komblicerede systemer du ikke har tid og overskud til at sætte dig ind i.
  • At bruge tekstbehandling eller regneark til at lave fakturaer i.
  • Det manuelle arbejde ved skrivemaskine eller regnemaskine for at skrive faktura.
  • Besvær og omkostninger med jævnlige opdateringer.

Har du brug for let og hurtig fakturering, fra arbejde og hjemmefra, evt. i udlandet og på ferien, så er du kommet til det rigtige sted.

ifaktura.dk er lavet ud fra den filosofi at det skal være let og hurtigt, og der skal være mindst muligt administration (både hos Jer og hos os) - det holder omkostningerne nede for alle parter.

ifaktura.dk tilbyder også:

  • ifaktura.dk kan automatisk sende faktura til kunden via e-mail.
  • ifaktura.dk indeholder bl.a. et vare-, leverandør- og kundekartotek. Der kan indtastes ordre, og faktureres. Der kan udskrives prisliste, ses kundeposteringer, registreres indbetalinger, laves kreditnotaer og meget mere.
  • ifaktura.dk kræver et minimum af indtastede oplysninger for at kunne fakturere.
  • ifaktura.dk udskriver faktura i et simpelt og pænt design.
  • ifaktura.dk kan udskrive faktura på eget brevpapir.
  • ifaktura.dk kan styre abonnements-fakturering med faste tidsintervaller.
  • Der er høj sikkerhed i ifaktura.dk - vores server har oppetid på 99.9% (svarende til en nedetid på kun knap 9 timer om året). De samme data er fordelt på mere end en harddisk via et såkaldt RAID system, så skulle en harddisk gå ned, så har det ingen praktisk betydning - ifaktura.dk er stadig oppe at køre. Desuden tages der jævnligt sikkerhedskopi af alle data.
  • Der kræves brugernavn og password for at logge ind til ifaktura.dk, hvilket sikrer at ens egne data er fortrolige - ingen andre kan få adgang til dem - naturligvis.
  • Som bruger af ifaktura.dk er man ikke afhængig af at ens egen computer virker - har nabo, familie eller venner en internet forbindelse, kan man logge ind og fakturere derfra.

ifaktura.dk kræver, grundet den store brugervenlighed, at man benytter Microsoft Internet Explorer (ver. 5.50 eller nyere) som kan downloades fra Microsoft her.

Har man mange kunder og varer, kan vi i de fleste tilfælde tilbyde at konvertere disse ind i ifaktura.dk (mod betaling) så man slipper for et større indtastningsarbejde - kontakt support for flere oplysninger.

Bestil Password

Op

 

 

Prøv selv ifaktura.dk...

Du kan afprøve ifaktura.dk ved at indtaste 9923945 i kundenr og demo (med små bogstaver) i password, eller tryk her for at lade ifaktura.dk udfylde felterne for dig.

Bemærk: Ikke alle funktioner virker i demo-udgaven. 
Husk:
At dette login er offentligt, så man bør ikke oprette andet end demo data - dvs. ingen rigtige kundenavne og lignende.

Gå til Login og prøv ifaktura.dk.

Husk at benytte dig af hjælpen i starten, den forklarer hvad de forskellige knapper og funktionstaster laver, og hvilke felter det er nødvendigt at taste ind i.

Har du yderligere spørgsmål som ikke er besvaret her eller ved en afprøvning af demoen, er du velkommen til at sende en e-mail til support.

Bestil Password

Op

 

 

Hvad koster det...

Oprettelse: Det er gratis at blive oprettet i ifaktura.dk
Brug: Halvårligt abonnement koster kun kr. 240.- uanset forbrug - der faktureres forud.
Alle priser er excl. moms.

Abonnementet på ifaktura.dk kan til enhver tid opsiges ved at e-maile her.

Bestil Password

Op

 

 

Hvem er vi...

ifaktura.dk er udviklet af Citus Software ApS der er bosidende i Dalby ved Haslev.

Citus Software ApS er et mindre softwarehus der siden 1984 har udviklet programmer til branchespecifikke formål.

Blandt nogle få af vores kunder kan nævnes store kirkegårde (hvor vi har udviklet et system til total-administration), A/S Øresunds tilsynskontorer (hvor vi har udviklet dokument styring), museerne (hvor vi har udviklet gravminderegistrering - udviklet med støttet fra Kirkeministeriet), Tycho Brahe planetariet, Rigshospitalet, Nordea og mange flere.

Citus Software ApS har siden 1997 udviklet internet sider, som fx. denne - både b2b og b2c.

Ud over software udvikling - stort som småt - levere vi naturligvis også alle gængse hardware mærker - med fokus på kvalitet.

Citus Software ApS levere færdige løsninger, hvor alt er installeret herfra og det hele er samlet og testet af før det installeres hos kunden.

 

Citus Software ApS • Højvangen 6 • 4690 Haslev • Tlf: 3252 3001 • Fax: 3252 3008 • e-mail


Bestil Password

Op

 

 

 

 

 

 

 
• Kontakt